piątek, 20 maja 2016

Pomysł na siebie, czyli zaczynam prowadzić bloga ! / An idea for myself i.e. I start to set the blog !

Hmm do czego by tu zacząć ...?

Nazywam się Gabriela Głuchowska, ale większość mówi do mnie Gabi. Niedawno skończyłam liceum i postanowiłam zacząć prowadzić bloga kulinarnego. Gotowanie i pieczenie to moja pasja, ale również  doskonały sposób na odstresowanie się. Za każdym razem będąc w kuchni staram się odkrywać i tworzyć nowe połączenie,które nadadzą moim daniom niepowtarzalny smak. Poprzez bloga chciałabym rozwijać swoje umiejętności kulinarne. Planuję zamieszczać na nim zarówno moje autorskie przepisy jak i przepisy-inspiracje.

Jeśli tak jak ja lubicie spędzać czas w kuchni gotując albo przygotowując ciasta, to serdecznie Was zapraszam do zaglądania na mojego bloga. Będę starała się regularnie dodawać nowe przepisy i pewnie z czasem będzie mi to wychodziło coraz sprawniej :)

PS Byłoby mi bardzo miło jeśli zostawialibyście komentarze pod przepisami, które niedługo będą się tu pojawiać. Piszcie co sądzicie o blogu, o przepisach, dajcie znać czy któryś z nich udało wam się wypróbować. Będę również wdzięczna za cenne wskazówki :)

Gabriela :)
___________________________________________________

Hmm how to start it ...?

My name is Gabriela Głuchowska, but almost everyone call me Gabi. I'm from Poland. I've just graduated high school and I've decided to set the culinary blog. Cooking and baking is my passion, but also a great way to relax and calm my nerves. Every time I'm in the kitchen I try to find and create new combination which impart my dishes inimitable flavour. By this blog I'd like to develop my culinary abilities. I'm planning to put here my own recipes and also recepies which are my inspiration or base to my own dishes.

If you just like me are keen on spending time in kitchen, cooking and baking, I invite you openheartedly to visit my blog. I'll be trying to update new posts with recepies regularly and I hope everytime I'll do it more and more capably :)

PS I'd be really happy if you commented my posts, which will be updated soon. Write what you think about my blog, recepies, inform me which of them you tried. I'd be grateful for valuable tips :)

Gabriela :)









2 komentarze:

  1. Bardzo miło mi Cię poznac ! Życzę powodzenia�� Mam nadzieję ,że kiedyś spotkam Cię na zywo i zamienimy kilka słów ! Wydajesz się bardzo pozytywną osobą ��Wreszcie natrafilam na fajny blog kulinarny z latwymi przepisami ! Pozdrawiam Janusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Januszu! Dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa. Cieszę się że podoba Ci się mój blog! Myślę, że nasze spotkanie to tylko kwestia czasu 😄

      Usuń